2010年6月11日

香港人對現代香港女性有何睇法?

A:見倒而家啲女仔既自拍
就會突然間覺得
香港既女性愈黎愈'潮'
唔知由幾時開始
香港女性既打扮就愈黎愈似日本女性
行MK 銅鑼灣搞到以為自己行緊東京涉谷.
染髮電髮、返學化妝戴CON
13、14歲就已經釘利、臍環
'援交少女'擺埋一邊唔講住
點解而家啲女仔唔識保護自己?
點解咁容易獻個身出去呢?
清純既形象難道唔夠好?
個樣明明唔係唔靚
但係都照化妝照電髮照戴CON照火車帽
細細個已經咁依賴化妝品
臨老戈陣點算?
「不少化妝品是用石油副產品所製造的
用多了會傷害皮膚
使皮膚的素質愈來愈產
皮膚問題日益嚴重」

B:唔只女仔,男仔都係咁,釘得環既地方都釘晒
其實我真係想問....有冇諗過自己父母見到有咩感受?!
口口聲聲話父母唔理佢,但其實佢地係唔想比人理...right?!
我自問自己真係唔係靚女,但我唔會用化妝品去遮掩自己
我地既所有野...都係父母比既
點解唔好好利用呢?!反而要用d有害既物質去破壞佢
出賣自己既身體,去做援交,搵到既錢買既野會用得開心咩?!
為左男/女朋友自殺,介手,搞到自己人唔似人鬼唔似鬼咁,
出到街人地望住你笑,笑你白痴~
我都有朋友咁樣,中晒我以上講既野
我已經冇同佢做朋友,但係我好肯定話比而家仲有做緊我以上講既野既男/女仔
你地再咁落去,唔會再有朋友....唯一可以支持你地既,就係屋企人....

沒有留言:

張貼留言